مقطع کارشناسی
|
|
|
ثبت نام در این مقطع بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور معمولاً در نیمه اول هر سال میباشد.
|
شرایط داوطلبین: |
|
|
دارابودن دیپلم نظام آموزشی جدید (3 ـ 3 ـ 6) اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش
داشتن ديپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قديم داشتن ديپلم نظام جدید و گواهينامه دوره پيش دانشگاهي
داشتن مدرك كارداني (فوق ديپلم )
|
رشتههای مقطع کارشناسی: |
|
|
علوم قرآن و حدیث علوم حدیث
فقه و حقوق اسلامی
روانشناسی
|
مقطع کارشناسی ارشد
|
|
|
ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری تحصیلات تکمیلی معمولا آذر ماه هر سال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور میباشد و ثبت نام آزمون اختصاصی ویژه خواهران و برادران طلبه نیز در بهمن و اسفند هر سال از طریق سایت دانشگاه قرآن و حدیث انجام میشود. |
شرایط داوطلبین: |
|
|
دارابودن دانشنامۀ کارشناسی مورد تأیيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري داشتن مدرک سطح 2 مرکز مدیریت حوزه علميه
|
رشتههای مقطع کارشناسی ارشد: |
|
|
علومِ قرآن و حدیث علومِ حدیث گرایش تفسیر اثری
علومِ حدیث گرایش کلام و عقاید
علومِ حدیث گرایش نهجالبلاغه
علوم و معارف قرآن گرایش تفسیر اجتماعی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
روان شناسی اسلامی گرایش مثبت گرا
کلام امامیه
ارتباطات گرایش حج و زیارت
|
مقطع دکتری: |
|
|
ثبت نام در مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری معمولا آذرماه هر سال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور میباشد و ثبت نام آزمون اختصاصی ویژه خواهران و برادران طلبه نیز در بهمن و اسفند هر سال از طریق سایت دانشگاه قرآن و حدیث انجام میشود. |
شرایط داوطلبین: |
|
|
داشتن كارشناسی ارشد مرتبط كه مدرک مذكور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد یا گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع كارشناسی ارشد ، با فارغ التحصیلی حداكثر تا تاریخ 31 شهریور همان سال
داشتن مدرک سطح 3 مرکز مدیریت حوزه علميه برای شرکت در آزمون اختصاصی طلاب
|
رشتههای مقطع دکتری: |
|
|
علوم قرآن و حدیث
کلام امامیه
علوم و معارف نهج البلاغه
مدرسی معارف اسلامی گرایش قرآن و متون
مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق
|
|
|
نام :
|
* |
نام خانوادگی : |
* |
جنسیت: |
مرد زن |
آخرین مدرک تحصیلی: |
* |
شماره تلفن همراه: |
* |
پست الکترونیک: |
|
مقطع تحصیلی مورد درخواست: |
کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری |
کد امنیتی: |
* |
|
|