راهنمای ارسال درخواست صدور گواهینامه موقت
مراحل درخواست و روند صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات
در ابتدا وارد سامانه آموزشی ناد شوید و از قسمت «ثبت نام دروس دانشجو»، زیر منوی مشاهده کارنامه، از ثبت نمرات قبولی تمامی دروس خود اطمینان حاصل نمایید.
تذکر 1: دانشجویان ترم آخر لازم است قبل از انتخاب واحد با مقایسه دروس گذرانده خود در کارنامه و سیر ارائه دروس (با دقت در رشته و سال ورود) از دروس گذرانده و مانده خود اطلاع حاصل نمایند تا در زمینه امور فارغ التحصیلی دچار مشکل نگردند. نکته 2: دانشجویانی که بلافاصله بعد از ترم آخر مایل به ارائه درخواست و دریافت مدرک موقت خود هستند اطلاع داشته باشند امور فارغ التحصیلی دانشجویان به علت امکان تغییرات خواسته یا ناخواسته نمرات، تنها بعد از اعلام نتایج اعتراضات به جریان خواهد افتاد. از این رو، کلیه دانش آموختگان، نامه درخواست فارغ التحصیلی را پس از مشاهده اطلاعیه مربوطه (اعلام نتایج اعتراضات آزمون پایان ترم) در سامانه ارتباط با دانشجویان ارسال نموده و به هیچ وجه پس از اعلام نمرات درخواست ندهند.
ثبت درخواست صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات
2. پس از وارد شدن به سامانه، دکمه «ورود» را از قسمت بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید.
3. پس از آن به صفحه ای که وارد می شوید، در کادرهای مربوطه مشخصات کاربری خود را وارد کنید. (لازم به ذکر است، در کادر نام کاربری، شماره دانشجویی و در کادر رمز عبور، شماره شناسنامه خود را وارد کنید. در صورتی که با شماره شناسنامه وارد نشد، کد ملی یا پنج صفر را به جای آن وارد کنید)
4. سپس دکمه ورود را کلیک کنید.
6. در صفحه ظاهر شده دکمه «ثبت درخواست رسیدگی ویژه جدید» را کلیک نمایید.
7. از بخش حوزه: گزینه آموزشی را انتخاب نمایید.
8.از بخش موضوع درخواست، «سوال درباره فراغت از تحصیل» را انتخاب نمایید.
|