اخبار > پاسخگویی کارشناسان آموزش در پیام‌رسان ایتا

 


  چاپ        ارسال به دوست

پاسخگویی کارشناسان آموزش در پیام‌رسان ایتا

 

 

 

 

 

باسمه‌تعالی

 با سلام و عرض ادب خدمت دانشجویان گرامی؛

پیرو اطلاع‌رسانی قبلی به استحضار می‌رساند پاسخگویی کارشناسان آموزش دانشگاه در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شده است. این اقدام جهت تسهیل ارتباط مستقیم و سریع‌تر با دانشجویان محترم و ارائۀ پاسخ به سؤالات و مشکلات آموزشی انجام شده است. تلاش کارشناسان آموزش برای ارائۀ پاسخ‌های سریع و کارآمد است. با توجه به حجم درخواست‌ها، پیشاپیش از صبر و شکیبایی دانشجویان گرامی در انتظار پاسخ‌های خود متشکریم.

نکات مهم:
1) شناسه‌های ایتا برای تعدادی از کارشناسان آموزش در منوی «ارتباط با ما» قرار گرفته است. برای دسترسی به این امکان می‌توانید از طریق پیام‌رسان ایتا با کارشناسان هر بخش در ارتباط باشید.
2) پاسخگویی کارشناسان آموزش و پژوهش در پیام رسان ایتا فقط در روزهای کاری و ساعات اداری انجام می‌شود و پاسخگویی در ایام تعطیل و خارج از ساعت‌های اداری انجام نخواهد شد.
 روز و ساعت‌های پاسخگویی همکاران تهران: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16 ـ روز و ساعت پاسخگویی همکاران قم: شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 8 الی 14
3) پاسخگویی در پیام‌رسان ایتا با هدف راهنمایی دانشجویان انجام می‌شود و دانشجویان می‌توانند پس از فعال شدن سامانۀ جدید، درخواست‌های آموزشی، پژوهشی، مالی و ... خود را از طریق آن ارسال کنند.
لازم به ذکر است شناسه‌های ایتا برای سایر کارشناسان آموزش و پژوهش به مرور در صفحۀ «ارتباط با ما» افزوده خواهد شد.


امیدواریم با راه‌اندازی این امکان، ارتباط مستقیم و آسان‌تر با کارشناسان آموزش برای شما دانشجویان گرامی فراهم شده و بهره‌برداری مناسب از آن داشته باشید.

 

با آرزوی موفقیت

معاونت آموزشی و پژوهشی

 


١٦:٠٢ - چهارشنبه ١ شهريور ١٤٠٢    /    عدد : ٢٨٥٨    /    تعداد نمایش : ٢٠١٩



خروج