اطلاعیه مراحل ثبت نام
اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری
آزمون اختصاصی طلاب / پذیرش از طریق استعداد درخشان ـ سال 1401
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی طلاب و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان سال 1401، به اطلاع می رساند؛
ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری و پستی انجام می شود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1- برای مشاهده نتایج نهایی:
ـ پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب 1401 اینجا را کلیک کنید.
ـ پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان اینجا را کلیک کنید.
2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) تا روز دوشنبه 28 شهریور 1401
3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک طبق موارد اعلامی در اطلاعیه ارسال گردد.
4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.
5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
6- شروع نیمسال از 27 شهریور 1401 طبق برنامه درسی زمان بندی شده.
ـ مراحل اول: ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
ردیف |
فرایند ثبت نام |
توضیحات |
1 |
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده
|
|
2 |
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)
|
ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید. |
3 |
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه
|
|
4 |
دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات
|
|
5 |
الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت
|
ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت
|
6 |
دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه
|
ورود به سامانه |
7 |
دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان
|
لطفا برای دریافت شماره دانشجویی با کارشناسان تماس گرفته نشود.
|
8 |
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)
|
ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید. ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
|
9 |
انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی
|
|
ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری و از طریق اداره پست
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی ارسال کنند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به بخش پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به آدرس زیر ارسال کنند.
آدرس مرکز قم: بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116
1 |
اصل مدرک کارشناسی ارشد یا سطح 3 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل |
2 |
اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 |
3 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر |
4 |
شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) |
5 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
6 |
در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
7 |
فرم صلاحیت عمومی |
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1401) می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.
تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.