اخبار > اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان

 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان

اطلاعیه مراحل ثبت نام

اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد

آزمون اختصاصی طلاب / پذیرش از طریق استعداد درخشان ـ سال 1401

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی طلاب  و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان سال 1401، به اطلاع می رساند؛

ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری و پستی انجام می شود.
 

نکات در خصوص ثبت نام:

1- برای مشاهده نتایج نهایی:
ـ  پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب 1401 اینجا را کلیک کنید.
ـ پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان اینجا را کلیک کنید.

2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 28 تا 30 شهریور 1401

3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک طبق موارد اعلامی در اطلاعیه ارسال گردد.

4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.

5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

6-  زمان شروع کلاسها بعد از اتمام ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ـ نوشتن پایان نامه برای دانشجویان  در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم امکان آموزش محور شدن نیست.

ـ تمامی رشته های در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.

 

ـ مراحل اول:  ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگزاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.

ردیف فرایند ثبت نام توضیحات
1

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده

 
2

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.
3

بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه

 
4

دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات

 
5

الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت

ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت

6

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه

ورود به سامانه
7

شماره دانشجویی بعد از بررسی مدارک بارگزاری شده  توسط کارشناسان برای پذیرفته شدگان  تا تاریخ چهارم مهر ماه ارسال خواهد شد.

لطفا برای دریافت شماره دانشجویی با کارشناسان تماس گرفته نشود.

8

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)

ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.

9

انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی

 

 

ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

ردیف

نوع مدرک (فایل اسکن شده)

توضیحات

1

اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه علمیه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل

ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است.
ـ دریافت فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی
ـ دریافت فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آندسته از پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند.

2

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر

 
3

عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

مشاهدۀ مشخصات عکس
عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.

4

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

5

مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

با توجه به یکی از بندهای مندرج دفترچۀ سازمان سنجش

6 اصل یا گواهی تأیید شده رتبه اول از دانشگاه کارشناسی ـ برای پذیرفته شدگان با سهمیه رتبه اول در آزمون سراسری
ـ برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید.
7 تکمیل فرم صلاحیت عمومی ـ تکمیل فرم برای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان الزامی می باشد.
ـ راهنما و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم طلاحیت عمومی
ـ برای دریافت فرم صلاحیت عمومی اینجا را کلیک کنید.

 

مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری و  یا ارسال از طریق اداره پست

ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی ارسال کنند.

ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به بخش پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به آدرس زیر ارسال کنند.

آدرس مرکز قم:  بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913

 آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116

1 اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل
2 تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر
3 شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
4 مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
5 در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران
6 فرم صلاحیت عمومی

 

مرحله سوم: پرداخت شهریه

پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.

تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1401) می باشد.

تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.

تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.


١٤:٢٥ - پنج شنبه ٢٤ شهريور ١٤٠١    /    عدد : ٢٧٠٩    /    تعداد نمایش : ٤٠٣٠



خروج