اخبار > انتخاب واحد با تاخیر در نیم‌سال دوم ١٤٠١-١٤٠٠

 


  چاپ        ارسال به دوست

انتخاب واحد با تاخیر در نیم‌سال دوم ١٤٠١-١٤٠٠

باسمه تعالی

 

 

 

 

 

باسمه تعالی

به استحضار دانشجویان همه مقاطع [کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری] می‌رساند، انتخاب واحد با تاخیر نیم‌سال دوم تحصیلی 1401-1400(ترم 4002) برای دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشده‌اند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 23 و 24 بهمن‌ماه در سامانه ناد برگزار می‌شود.

برنامه

زمان

انتخاب واحد با تأخیر

ساعت 10 روز شنبه تا ساعت 24 روز یکشنبه

حذف و اضافه (برای دانشجویان مقطع کارشناسی)

01 و 02 اسفندماه

نکات مهم

  1. پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، کلاسهای بخش حضوری در مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد که قرار بود به شیوه حضوری ارائه شود، تا پایان اسفند ماه 1400 به شیوه مجازی برگزار خواهد شد. برای برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری در سال 1401 براساس شرایط وقت تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  2. بررسی انتخاب واحد دانشجویان توسط کارشناسان رشته در حال انجام است و با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، دروس دانشجویانی که بدون ارسال فرم تعهد از شعبه دیگری درس را انتخاب کردند، تایید نخواهد شد تا وضعیت ارسال فرم تعهد مشخص شود.(عواقب عدم ارسال فرم تعهد به عهده دانشجوست) دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دروس خود را از دیگر شعب دانشگاه انتخاب و فرم تعهد را ارسال کرده‌اند، توجه داشته باشند در صورتی درس ایشان توسط کارشناس رشته تایید می‌شود که الف) درس در شعبه مبدا ارائه نشده باشد و ب) شیوه ارائه آن حضوری باشد.

  3. پیشنهاد می‌شود دانشجویان تا زمان شروع انتخاب واحد نسبت به پرداخت بدهی خود در سامانه ناد اقدام کنند تا چنانچه مشکلی در این راستا وجود دارد، پیگیری و برطرف شود.

  4.  دروس دانشجویانی که در بازۀ انتخاب واحد با تأخیر اقدام به انتخاب واحد کرده‌اند، پس از اتمام بازۀ انتخاب واحد با تأخیر در سامانۀ مشاهدۀ دروس فعال خواهد شد.

  5. عدم اقدام دانشجویان برای انتخاب واحد و تعیین وضعیت تحصیلی در نیم‌سال دوم 1401-1400 تا تاریخ 1400/12/02 (بازۀ حذف و اضافه) به منزلۀ انصراف دانشجو از تحصیل خواهد بود. مطابق آیین‌نامه مالی دانشگاه، چنانچه دانشجویان پس از بازه‌های تعیین‌شده، نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند، مشمول جریمه تاخیر در انتخاب واحد خواهند شد.

  6. ساعات پاسخگویی کارشناسان رشته در ایام انتخاب واحد با تاخیر 10 الی 12 و 13 الی 15 می‌باشد. همچنین علاوه بر ساعات اعلام شده سرکار خانم صمدی (کارشناس مسئول مقطع کارشناسی) با شماره تماس 02151292322 و سرکار خانم برین(کارشناس مسئول مقطع تحصیلات تکمیلی) با شماره تماس 02151292957 برای روز شنبه مورخ 23 بهمن 1400 ساعت 20 الی 22 پاسخگویی خواهند داشت.

  7. درخواستهای دریافتی دانشجویان برای ارائه درس در بازۀ حذف و اضافه در حال بررسی است و به محض نهایی شدن، لیست دروسی که در بازۀ حذف و اضافه ارائه می‌شود از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  8. درخواست دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که درخواست تغییر شیوه از آموزشی ـ پژوهشی به آموزشی داشتند، دریافت و نتیجه پس از اعلام نظر مدیرگروه محترم، حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  9. تاکید می‌شود بر حفظ سلامت دانشجویان، استادان و همکاران محترم دانشگاه قرآن و حدیث، لطفاً از هر گونه مراجعه حضوری برای انجام امور آموزشی خودداری بفرمایید(جز در موارد ضروری و با هماهنگی قبلی) و درخواستهای آموزشی خود را از طریق سامانه ارتباط با دانشجویان SRM ارسال کنید.

  10. دانشجویان محترم می‌بایست قبل از اقدام برای انتخاب واحد، نکات ذکر شده در اطلاعیۀ انتخاب واحد را مطالعه کنند. برای مشاهدۀ اطلاعیۀ انتخاب واحد اینجــــا را کلیک کنید.

موفق و پیروز باشید.
 ادارۀ خدمات آموزشی و ارائه دروس


١٤:٥١ - دوشنبه ١٨ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٢٥٩٢    /    تعداد نمایش : ٢٤٩٤



خروج