اطلاعیۀ مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری/ اختصاصی ـ سال 1400
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژۀ طلاب سال 1400، به اطلاع می رساند، ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی (غیرحضوری) انجام می شود و خواهشمند است اکیداً از مراجعۀ حضوری به دانشگاه و واحدهای تابعه خودداری فرمایید. برای مشاهدۀ نتایج پذیرفتهشدگان مشروط آزمون اختصاصی ویژۀ طلاب سال 1400 اینجا را کلیک کنید.
کدرشته محل ها/ تاریخ ثبت نام
کدرشته محل
|
عنوان رشته
|
محل تحصیل
|
شمارۀ تماس
|
تاریخ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
13 الی 16 مهر 1400
|
400210
|
علوم قرآن و حدیث
|
مرکز قم
|
02151290 داخلی 122
برای ارتباط از طریق پیام رسان ایتا
اینجا را کلیک کنید.
|
400212
|
علوم و معارف نهج البلاغه
|
فرایند ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
ردیف
|
فرآیند ثبت نام
|
توضیحات
|
1
|
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده
|
|
2
|
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)
|
ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.
|
3
|
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه
|
|
4
|
دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات
|
|
5
|
الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت
|
ورود به سامانه
|
6
|
دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه
|
ورود به سامانه
|
7
|
دریافت شمارۀ دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی اطلاعات وارد شده توسط کارشناسان
|
|
8
|
ارسال مدارک از طریق اداره پست بعد از دریافت شماره دانشجویی
|
برای اطلاع از مدارک ارسالی اینجا را کلیک کنید
|
9
|
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)
|
ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
|
مدارک لازم برای بارگذاری در سامانۀ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول بالا را به بخش بایگانی دانشگاه، پس از دریافت شماره دانشجویی تحویل دهند. از این رو لازم است مطابق اطلاعیه ای که سایت دانشگاه قرار دارد، نسبت به ارسال یا تحویل اصل مدارک اقدام کنند.
بدیهی است از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ـ لطفاً پذیرفته شدگان پاسخ هر گونه سؤال در خصوص ثبت نام را صرفاً از طریق ارتباط با واحد پذیرش محل تحصیل خود دریافت کنند.
شروع کلاس ها: از تاریخ 17 مهر 1400 خواهد بود.
پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول: مبلغ 54.480.000 ریال اقدام کنند. مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1400) است. پس از شروع نیمسال تحصیلی، اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.
تذکر(1): پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.
تذکر (2): امکان تقسیط کل شهریه (ثابت و متغیر) در هر نیمسال تحصیلی تا قبل از شروع امتحانات همان نیمسال، فراهم است.
*لینک ورود به سامانۀ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)*