اخبار > راهنمای ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص

 


  چاپ        ارسال به دوست

راهنمای ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص

مراحل ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص

 

 

 

1. مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان (سامانه سجاد) به آدرس https://portal.saorg.ir/

2. ثبت نام در سایت و تشکیل پرونده

 3. مطالعه مراحل و مشاهده راهنمای ثبت نام

4. تایید گزینه «با قوانین گفته شده موافق هستم»

5. تکمیل مشخصات درخواست کننده

6. دریافت کد فعال سازی از طریق تماس یا پیامک

7. بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

 

8. فرم اطلاعات تکمیل نمایید.

 

9. مدارک مورد نیاز بارگذاری نمایید.

 

 

10. اطلاعات تحصیلی را تکمیل نمایید.

 

11. تایید صحت اطلاعات      

12. در این مرحله، تشکیل پرونده و ثبت نام به پایان رسیده است.

13. برای ثبت درخواست کمیسیون، به قسمت خدمات < اداره کل امور دانشجویان داخل < کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان داخل؛ مراجعه کنید.

 

 

14. توضیحات و آشنایی با فرآیند درخواست بررسی موارد خاص را مطالعه کرده و گزینه «با قوانین گفته شده موافق هستم» را تایید نمایید.

 

15. اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

- در صورتی که سنوات تحصیلی شما به اتمام رسیده است گزینه تمدید سنوات و در صورتی که آماده دفاع از پایان نامه هستید هر دو گزینه تمدید سنوات و دفاع از پایان نامه را انتخاب کنید.

- در صورتی که مشروطی بیش از حد مجاز داشته اید گزینه بازگشت به تحصیل را انتخاب کنید.

- در صورتی که متقاضی مرخصی تحصیلی هستید گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

برای تکمیل اطلاعات آموزشی این بخش به کارنامه خود در سامانه ناد مراجعه نمایید.

توضیحات موارد خاص خود را توضیح داده و مستندات مربوطه را بارگذاری نمایید.

16. بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

17. در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت، سیستم کد پیگیری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

18. برای مشاهده وضعیت خود می توانید به پورتال سازمان امور دانشجویان سربرگ کارتابل مراجعه نمایید.

 

پس از ثبت درخواست جهت پیگیری از وضعیت کمیسیون خود می توانید با آقای خوشرو به شماره 02537176149 تماس حاص نمایید.


١٤:١٠ - يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩    /    عدد : ٢٠٦٨    /    تعداد نمایش : ١٥٧٨٠



خروج