اطلاعیۀ مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری/ آزمون سراسری ـ سال 1400
اطلاعيه ثبت نام از پذيرفته شدگان آزمون سراسري مقطع دكتري سال ١٤٠٠
اطلاعیۀ مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری/ آزمون سراسری ـ سال 1400
اطلاعیۀ مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبتنام پذیرفته شدگان نهایی
مقطع دکتری/ آزمون سراسری ـ سال 1400
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمونهای سراسری سال 1400، به اطلاع میرساند، ثبتنام صرفاً به صورت اینترنتی (غیرحضوری) انجام میشود و خواهشمند است اکیداً از مراجعۀ حضوری به دانشگاه و واحدهای تابعه خودداری فرمایید.
برای مشاهدۀ نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400 اینجا را کلیک کنید.
فرایند ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
ردیف |
فرآیند ثبتنام |
توضیحات |
1 |
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده |
|
2 |
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری) |
ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید. |
3 |
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه |
|
4 |
دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات |
|
5 |
دریافت شمارۀ دانشجویی از طریق پیامک به شمارۀ همراه اعلام شده |
|
6 |
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد) |
ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید. ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید. |
7 |
انتخاب واحد توسط کارشناس آموزش |
|
8 |
تعریف میزکار جهت ورود به کلاس های آنلاین توسط کارشناس آموزش |
|
9 |
دریافت مشخصات و مسیر ورود به کلاس آنلاین از طریق پیامک |
|
مدارک لازم برای بارگذاری در سامانۀ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
ردیف |
نوع مدرک (فایل اسکن شده) |
توضیحات |
1 |
اصل مدرک کارشناسی ارشد/ سطح 3 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل |
ـ دانش آموختگی پذیرفتهشدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1400 الزامی است. ـ دریافت فرم: افرادی که مدرک ارشد آنان در هنگام ثبت نام آماده نیست. ـ دریافت فرم: دانشجویان سال آخر ـ تعهد فراغت از مقطع کارشناسیارشد |
2 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر |
|
3 |
عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری ـ با کیفیت) |
|
4 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
|
5 |
اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
|
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول بالا را به بخش بایگانی دانشگاه، در بازۀ زمانی که متعاقباً اعلام خواهد تحویل دهند. از این رو لازم است مطابق اطلاعیه ای که در هفته های آینده در سایت دانشگاه قرار میگیرد، نسبت به ارسال یا تحویل اصل مدارک اقدام کنند. بدیهی است از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ـ لطفاً پذیرفته شدگان پاسخ هر گونه سؤال در خصوص ثبت نام را صرفاً از طریق ارتباط با واحد آموزشی محل تحصیل خود دریافت کنند و در صورت ابهام در فرآیند ثبتنام، میتوانند از طریق پیامرسان ایتا (@QHU_PAZERESH816) با مسئول پذیرش ارتباط بگیرند.
کدرشته محل ها/ تاریخ ثبت نام
کدرشته محل |
عنوان رشته |
محل تحصیل |
شمارۀ تماس |
تاریخ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)
20 تا 23 شهریور 1400 |
1575 |
علوم قرآن و حدیث |
مرکز قم |
021-51290 داخلی 122 برای ارتباط از طریق پیامرسان ایتا @QHU_PAZERESH816 |
|
1579 |
علوم و معارف نهج البلاغه |
|||
1659 |
کلام امامیه |
|||
2375 |
مدرسی معارف گرایش قرآن و متون اسلامی |
شعبۀ تهران |
||
2374 |
مدرسی معارف گرایش اخلاق اسلامی |
شروع کلاسها: متعاقباً اعلام می گردد
پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول: مبلغ 54.480.000 ریال اقدام کنند. مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمونهای پایانی نیمسال اول (13 دی 1400) است. پس از شروع نیمسال تحصیلی، اطلاعیه ای برای بررسی درخواستهای تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.
تذکر1: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، میبایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.
تذکر 2: امکان تقسیط کل شهریه (ثابت و متغیر) در هر نیمسال تحصیلی تا قبل از شروع امتحانات همان نیمسال، فراهم است.
*لینک ورود به سامانۀ ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری)*