انتخاب واحد با تاخیر در نیمسال دوم 1402 ـ 1401
در این اطلاعیه نکات مهمی در رابطه با انتخاب واحد با تاخیر آمده است...
باسمه تعالی
به استحضار دانشجویان همه مقاطع [کارشناسی، کارشناسیارشد و دکتری] میرساند، انتخاب واحد با تاخیر نیمسال دوم تحصیلی 1402-1401 (ترم 4012) برای دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشدهاند در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 17 و 18 بهمن ماه برگزار میشود.
برنامه |
ساعت و تاریخ |
انتخاب واحد با تأخیر |
ساعت 10 روز دوشنبه 17 تا ساعت 24 روز سه شنبه 18 بهمن ماه |
شروع کلاسها | 23 بهمن ماه |
حذف و اضافه (برای دانشجویان مقطع کارشناسی) |
7 و 8 اسفندماه |
نکات مهم
-
توصیه میشود دانشجویان در همه مقاطع براساس ترمبندی تعیین شده انتخاب واحد خود را انجام دهند چرا که انتخاب واحد خارج از ترمبندی باعث بروز مشکلات آموزشی برای دانشجویان میشود و دانشگاه الزامی برای ارائه دروس خارج از ترمبندی ندارد.
-
دروس ارائه شده در بخشهای مختلف دانشگاه (تهران/ قم/ اصفهان/ مشهد/ مرکز آموزش الکترونیکی) دارای محدودیت در ظرفیت کلاس هستند. بدیهی است در این شرایط اولویت انتخاب درس با دانشجویانی است که زودتر اقدام به انتخاب واحد کنند و اگر ظرفیت کلاسی تکمیل شود، دانشجویان متقاضی می بایست درخواست خود را از طریق«سامانه جامع ارتباط با دانشجویان (SRM)» منوی «درخواست رسیدگی ویژه» با ذکر عنوان کامل درس ارسال کنند. درخواست های دانشجویان بعد از بازه انتخاب واحد بررسی و نتیجه آن در بازه حذف و اضافه اطلاع رسانی خواهد شد.
-
عدم اقدام دانشجویان برای انتخاب واحد و تعیین وضعیت تحصیلی در نیمسال دوم 1402-1401 به منزله انصراف دانشجو از تحصیل خواهد بود. مطابق آییننامه مالی دانشگاه، چنانچه دانشجویان پس از بازه حذف و اضافه برای انجام انتخاب واحد پیگیری کنند، مشمول جریمه تأخیر در انتخاب واحد خواهند شد. این جریمه برای تأخیر در انتخاب واحد دروس پایاننامه و رساله نیز میباشد.
-
درخواستهای دریافتی دانشجویان کلیه مقاطع برای ارائه درس در بازۀ حذف و اضافه در حال بررسی است و به محض نهایی شدن، لیست دروسی که در بازۀ حذف و اضافه ارائه میشود از همین طریق اطلاعرسانی خواهد شد.
-
دانشجویان محترم میبایست قبل از اقدام برای انتخاب واحد، نکات ذکر شده در اطلاعیۀ انتخاب واحد را مطالعه کنند. برای مشاهدۀ اطلاعیۀ انتخاب واحد اینجــــا را کلیک کنید.
-
قابل ذکر است ساعت پاسخگویی کارشناسان رشته در ایام انتخاب واحد تأخیر مطابق جدول ذیل افزایش یافته است.
سمت
روز و ساعت پاسخگویی
شماره تماس
کارشناسان رشته همه مقاطع تحصیلی
دوشنبه و سه شنبه (17 و 18 بهمن ماه) در ساعات 10 الی 12 و 14 الی 16
همچنین علاوه بر ساعات اعلام شده در جدول فوق کارشناسان مسئول در اداره خدمات آموزشی از ساعت 20 الی 22 مطابق جدول ذیل پاسخگویی تلفنی خواهند داشت.
سمت
روز و ساعت پاسخگویی
شماره تماس
کارشناس مسئول مقطع تحصیلات تکمیلی سرکار خانم برین
دوشنبه 17 بهمن ماه ساعت 20 الی 22
02151292957
کارشناس مسئول مقطع کارشناسی سرکار خانم صمدی
02151292322
موفق و پیروز باشید ادارۀ خدمات آموزشی و ارائه دروس