دانشکده علوم و معارف اسلامی
دانشکده علوم و معارف اسلامی یکی از سه دانشکده دانشگاه قرآن و حدیث است. هدف از راه اندازی این دانشکده پرورش کارشناس، پژوهشگر، متخصص و مدرّس در حوزه علوم و معارف اسلامی است. این دانشکده شامل گروههای علمی «کلام و عقاید»، «فقه و حقوق» و «روانشناسی و ارتباطات» و نیز رشتههای متنوعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به شرح جدول ذیل است. رشتههای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشکده به صورت حضوری و مجازی و رشتههای مقطع دکتری صرفاً به صورت حضوری اجرا می شود.
رشتههای دانشکده علوم و معارف اسلامی
کارشناسی
روانشناسی
فقه و حقوق اسلامی
فلسفه و کلام اسلامی
کارشناسی ارشد
روانشناسی اسلامی مثبت گرا
اسلام و روانشناسی اجتماعی
علوم حدیث گرایش کلام و عقاید
کلام امامیه
فقه و مبانی حقوق اسلامی
ارتباطات گرایش حج و زیارت
فقه گرایش نجوم
شیعه شناسی
دکتــری
کلام امامیه
اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف اسلامی
رئیس دانشکده علوم و معارف اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین آقای استاد رسول رضوی
اعضای هیئت علمی گروه فقه و حقوق اسلامی
استاد ابراهیم شفیعی سروستانی – مدیر گروه
حجت الاسلام والمسلمین آقای حسام الدین ربانی
حجت الاسلام والمسلمین آقای حجت الله بیات
آقای دکتر مهدی نظری نینی
آقای دکتر مهدی نصرتیان اهور
اعضای هیئت علمی گروه روانشناسی وارتباطات
آقای دکتر محمد تقی تبیک – مدیر گروه
آقای دکتر فرید براتی سده
آقای دکترمحمدرضا حسن زاده توکلی
آقای دکتر ناصر آقابابائی
سرکار خانم دکتر زهرا فخری
استاد هادی اسماعیلی
اعضای هیئت علمی گروه کـلام و عقاید
حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد رنجبر حسینی – مدیر گروه
حجت الاسلام والمسلمین آقای استاد رسول رضوی
حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رضا برنجکار
آقای دکتر محمدهادی ملازاده
آقای دکتر احمد کریمی
|
رشته های طراحی شده و مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری |
|||
|
عنوان رشته |
مقطع |
سال تصویب |
توضیح |
|
علوم حدیث گرایش کلام و عقاید |
کارشناسی ارشد |
1381 |
در حال اجرا |
|
روانشناسی اسلامی مثبت گرا |
کارشناسی ارشد |
1389 |
در حال اجرا |
|
اسلام و روانشناسی اجتماعی |
کارشناسی ارشد |
1390 |
- |
|
کلام امامیه |
کارشناسی ارشد |
1390 |
در حال اجرا |
|
دکتری |
1390 |
در حال اجرا |
|
|
ارتباطات گرایش حج و زیارت |
کارشناسی ارشد |
1390 |
در حال اجرا |
|
فقه گرایش نجوم |
کارشناسی ارشد |
1399 |
- |