اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد

پذیرش از طریق استعداد درخشان 1402

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان استعداد درخشان سال 1402، به اطلاع می رساند؛

ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری انجام می شود. 

نکات در خصوص ثبت نام:

1- برای مشاهده نتایج نهایی:
ـ  پذیرفته شدگان استعداد درخشان  1402 اینجا را کلیک کنید.

2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) از روز پنج شنبه 6 مهر تا شنبه 8 مهر 1402

3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی اصل مدارک به صورت فیزیکی طبق اطلاعیه به دانشگاه تحویل دهند.

4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.

5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

 

تذکر (1): نوشتن پایان نامه برای دانشجویان  در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم امکان آموزش محور شدن نیست.

تذکر (2): تمامی رشته های در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.

 

ـ مراحل اول:  ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیر حضوری)

قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگذاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.

توضیحات فرایند ثبت نام ردیف
 

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده

1
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

2
 

بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه

3

ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت

الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت

4
ورود به سامانه
راهنمای استفاده از سامانه

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه

5

 

شماره دانشجویی بعد از بررسی مدارک بارگزاری شده  توسط کارشناسان برای پذیرفته شدگان ارسال خواهد شد.

6

ـ برای ورود به سامانۀ آموزشی اینجا را کلیک کنید.

ـ راهنمای پرداخت

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ آموزشی

7
 

انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی

8

 

ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

توضیحات

نوع مدرک (فایل اسکن شده)

ردیف
ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 الزامی است.
ـ دریافت فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی
ـ دریافت فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آندسته از پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند.

اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه علمیه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل

1
شناسنامه و کارت ملی

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جدید

2

عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.

عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

3
 

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

4

 

مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

5
ـ تکمیل فرم برای پذیرفته شدگان استعداد درخشان
ـ راهنما و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم طلاحیت عمومی
ـ برای دریافت فرم صلاحیت عمومی اینجا را کلیک کنید.
تکمیل فرم صلاحیت عمومی 6

 

ـ مرحله دوم:  تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری

ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه  در تاریخ 9 و 10 مهر 1402 تحویل دهند.

ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر به دانشگاه تحویل ندهند جلوگیری خواهد شد.

ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به اداره پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند.

تذکر: دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مجازی می توانند مدارک خود را به صورت پستی در تاریخ های اعلام شده به آدرس دانشگاه در قم ارسال کنند.

آدرس مرکز قم:  بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913

 آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116

اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل 1
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر 2
شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) 3
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] 4
در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران 5
فرم صلاحیت عمومی + مدارک 6
ریز نمرات مهر شده از مقطع کارشناسی 7
دریافت کد صحت مقطع کارشناسی 8

 

مرحله سوم: پرداخت شهریه

پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ آموزشی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.

تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول  می باشد.

تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم می شود.

تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.